لێدوانی بەکارھێنەر:The Stray Dog

ناوەڕۆکی پەڕە بە زمانەکانی تر پشتگیریی لێ ناکرێت.
لە ئینسایکڵۆپیدیای ئازادی ویکیپیدیاوە

دەمباش The Stray Dog, Asamailes (لێدوان) ‏١٩:٥٥، ٤ی ئازاری ٢٠٢١ (UTC)[وەڵامدانەوە]

جمع بندی نبح[دەستکاری]

با استدلالات زیر دوباره این مقاله ضدایرانی را به نبح ببرید حواستان باشد سگهای هار تجزیه طلب زیاد شدند رای گیری های مضحک یکی از همین خوکها (سارانامی و سایه نویسنده زاپاس امیر اس ام تی ) در حال رای گیری برای ویکی بان شدند. همه رای گیری ها با ایمیل همدیگرو خبر میکنن کاربری که یکسال نبوده با زاپاسش میاد رای میده. https://fa.wikipedia.org/wiki/ویکی‌پدیا:نظرخواهی_برای_حذف/عرب‌ستیزی_در_ایران

https://fa.wikipedia.org/wiki/ویژه:مشارکت‌ها/Chyah

این چجور جمع بندی نبحه؟

بهزاد39 جمع بندی کرده. چیز عجیبی هم نیست یک مشت بیسواد الدنگ ده تا نبح نگاه کردم همشون همینجوریه خنگ کودنی مثل محسن سالک مدیر ویکیفا باشه و یک مشت احمق ایران ستیز سگهای دور و برش به اسم مدیر بهتر از این نمیشه. یک نبح بوده طرف با 6 تا زاپاسش رای نداده انقدر خنگ و کودن هستند نفهمیدن. نبحها وقت اتلاف وقت کاربران.

8 نفر رای به حذف این مقاله انشعابی دادند.

کاربر مذکور متن را از مقاله عرب ستیزی منشعب کرده

ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عرب‌ستیزی در ایران این چجور جمع بندی نبح است که با 8 رای موافق حذف با استدلال صحیح ، 4 رای با استدلال های غلط و جهت دار و مغرضانه رای بر ماندن این مقاله سراسر تحقیق دست اول شده؟ چندتا نویسنده کاملا با رزومه هدفدار مثل فکوهی و زیبا کلام فلان گفت و بهمان گفت شد مصداق عرب ستیزی؟ الان میخواهی بگی نبح رای شماری نیست. ولی استدلال موافقان چه بوده؟ مقاله تحقیق دست اول است وپ انشعاب و وپ ترکیب است میان ویکی هم ندارد مقاله انگلیسی هم اینجوریه.

https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Arabism

وپ انشعاب محرز است بر اساس وپ برف باید جمع بندی شود. کل حاکمیت ایران عربه. باید مقاله ایران ستیزی بسازی نه عرب ستیزی.

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?oldid=18226847&diff=18227189

https://fa.wikipedia.org/wiki/ویژه:مشارکت‌ها/Sprit_1

کاربر:Sprit 1 این احمق لجن یک پای ثابت مقالات ضدایرانی هست و مقاله نژادپرستی در ایران هم با کمک زاپاسهاش دقیقا عین همین هر دو مقاله توسط اینها و زاپاسهاشون ایجاد شدند و در نبح هم چهارتا زاپاس و پانترک مثل خودش رای دادن نگذاشتند مقاله چرند و تحقیق دست اول حذف بشه. رفته چهارتا نقل قول جمع کرده از جاهای مختلف به اسم مقاله.

https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=عرب‌ستیزی_در_ایران&type=revision&diff=31313865&oldid=31313823

اینجا هم نبح رو حذف کرده نوشته نیازی نیست. بابت این اقدامات مدیران ضدایرانی مثل ژوپیتر و آرتا و بقیه احمقهای لجن هم باهاشون هستن. همشون در یک راستا علیه ایران پول میگیرن. Asamailes (لێدوان) ‏١٩:٥٦، ٤ی ئازاری ٢٠٢١ (UTC)[وەڵامدانەوە]